fbpx

055-55-88-507

רוצים שנתכנן לכם טיול חוויתי לארה"ב?

פנו אלינו ויחד נבנה לכם מסלול טיול חלומי שמותאם אישית אליכם. תכנון טיול ע"י מקצוענים - חוסך זמן וכסף ומשדרג את הטיול!

מלאו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם

שלט מלון בארהב

מלונות בארה”ב

לפרטים על תכנון מסלול חוויתי לארה"ב השאירו פרטים ונחזור אליכם:

תחום המלונאות בארצות הברית שונה משמעותית מזה שמאפיין מדינות אחרות בעולם. קודם כל, ארצות הברית היא מדינה ענקית שבה יש רשתות שמפעילות סניפים של בתי מלון מהחוף המערבי ועד החוף המזרחי. שנית, רשתות הענק שפרוסות בכל מקום נחשבות לחלק מהתרבות האמריקאית ומיקום המוטלים בצידי הדרכים הוא חלק מהחוויה. למעשה, בארצות הברית הלינה היא לא בזבוז זמן – אלא אטרקציה תיירותית לכל דבר ועניין.

בין מלון למלון עוברים ב- US ROAD TRIP

המסלול המיוחד של US ROAD TRIP מאפשר לך לנהוג על מכוניות שרירים אמריקאיות ולקבל חוויה אותנטית בחוף המערבי של ארצות הברית. אנו נבחר עבורך את המלונות הכי איכותיים, משתלמים ומיוחדים שיש באזור ונשמח לקחת אותך לרוד טריפ מהסרטים.

הרשתות המוכרות של מלונות בארה”ב

אחת ההמלצות הבולטות של אנשי מקצוע מתחום התיירות בארצות הברית היא לתת עדיפות לבתי מלון של רשתות גדולות בגלל הפיקוח הרב והסטנדרטים הגבוהים של מרבית הרשתות. לינה בבתי מלון אחרים מצריכה בדיקה מעמיקה שכן יש היצע נרחב ולעיתים איכות מלונות אלה אינה מספקת. רצוי לבחור מלכתחילה במסלול שבו מקבלים הזדמנות לישון במלון של רשתות ענק כגון בסט ווסטרן, סופר 8, דייז אין, קומפורט אין וכמובן הולידיי אין.

היתרון של בית מלון מוכר ששייך לרשת גדולה הוא היכרות עם המוניטין ועם הרמה. במקום להמר על בתי מלון קטנים מדי או על כאלה שלא מזוהים עם התרבות האמריקאית, רצוי לשלב את הרוד טריפ בחוף המערבי רק עם מלונות בארה”ב שעוזרים לשמור על אותה אווירה.

איך מספיקים כמה שיותר?

בחוף המערבי יש המון מה לראות ובשביל להספיק את הכל בדרך הכי חווייתית שיש עדיף לנהוג על מכוניות שרירים אמריקאיות. בעזרת מסלול שכולל את לאס וגאס, סן פרנסיסקו ולוס אנג’לס אפשר גם לעבור בעיירות קטנות יותר וכמובן לישון באחד או יותר מבתי המלון של הרשתות הגדולות.

כמו כן, זה המסלול המושלם עבור מי שרוצה מדי פעם לעצור בצדי הדרך כדי לאכול בדיינר אותנטי או לבקר בתערוכת רכב מקומיות.

עם US ROAD TRIP – הטיול שלך באמריקה נמצא בידיים טובות

מתקשה לבחור מלונות בארה”ב ולא רוצה לוותר על טיול נהיגה בחוף המערבי? בשביל זה אנחנו כאן! צא איתנו לטיול נהיגה מהסרטים.

Email
Facebook
WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Twitter

יצירת קשר

מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם

עוד מהבלוג שלנו

ביקור בארץ איימיש

איימיש: המדריך המלא

האיימיש הם קבוצת נצרות אנבפטיסטית שהתפתחה באירופה המערבית במאה ה-16, כחלק מהתנועה הרפורמית ששאפה לחזור לנצרות הפשוטה והמקורית. במהלך המאות ה-17 וה-18, רבים מהאיימיש עלו לארצות הברית בשל רדיפות דתיות

קרא עוד »