fbpx

055-55-88-507

רוצים שנתכנן לכם טיול חוויתי לארה"ב?

פנו אלינו ויחד נבנה לכם מסלול טיול חלומי שמותאם אישית אליכם. תכנון טיול ע"י מקצוענים - חוסך זמן וכסף ומשדרג את הטיול!

מלאו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם

תכנון טיולים לארצות הברית שלט הכניסה לוגאס

לאס וגאס

לפרטים על תכנון מסלול חוויתי לארה"ב השאירו פרטים ונחזור אליכם:

לאס וגאס היא אחת מערי התיירות המוכרות ביותר בעולם. מלבד העובדה שמדובר על הגדולה בערי מדינת נבדה שבארצות הברית, זו גם נקודה אידיאלית עבור טיולי רכב בחוף המערבי. כתוצאה מכך, רבים בוחרים לשלב כיום את הביקור בעיר יחד עם נסיעה מערבה לכיוון לוס אנג’לס, סן פרנסיסקו, כביש 1 – וכמובן כל הפארקים הלאומיים שבדרך.

את החוף המערבי מכירים עם US ROAD TRIP

US ROAD TRIP תשמח לקחת אותך לטיול נהיגה בלתי נשכח בחוף המערבי. במסגרת הטיול נבקר בכל האתרים השווים של האזור ובעיקר נפנה זמן לנהיגה עצמית על מכוניות שרירים אמריקאיות.

לאס וגאס היא רק ההתחלה

המיקום הייחודי של העיר הופך את לאס וגאס לחלק ממסלול מומלץ עבור טיול נהיגה בארצות הברית. קודם כל, החוף המערבי בארצות הברית מתאים מאוד לטיולים כאלה כי יש בו שטחים פתוחים עצומים וכבישים מהירים. מבחינה היסטורית, החוף המערבי גם נחשב לביתם של מובילי תרבות אמריקאיים ועל מסלול הנהיגה יש עיירות מעניינות, דיינרים מקומיים ותערוכות רכב עם כל הדגמים המוכרים.

שנית, היציאה מלאס וגאס מאפשרת להגיע בתוך כמה ימים ספורים אל ערים גדולות שהאופי שלהן אחר לגמרי – כמו לוס אנג’לס וסן פרנסיסקו. זה אומר שבאמצעות נהיגה במכוניות שרירים אמריקאיות אפשר להגיע מהר ממקום למקום, אך גם להפוך את הדרך לחלק מהחוויה ולא לבזבז אף רגע.

טיול בכל תקציב

עוד יתרון מובהק של טיולי נהיגה בחוף המערבי בא לידי ביטוי במישור הכלכלי. במקום לבזבז את כל התקציב על בתי המלון של לאס וגאס, אפשר לבחור במסלול שבו ישנים גם במוטלים בצידי הדרכים. כך מרגישים כמו אמריקאיים לכל אורך הטיול – אבל במקביל גם מנצלים טוב יותר את התקציב הפנוי ונשארים עם עודף לחוויות נוספות.

הדרך להרפתקה של פעם בחיים

המסלול של US ROAD TRIP הוא בדיוק מה שהטיול שלך צריך כדי להפוך להרפתקה של פעם בחיים. עם קבוצות קטנות של 6-8 אנשים בלבד – אנו נשמח להיות אלו שמראים לך מקרוב את לאס וגאס והחוף המערבי!

Email
Facebook
WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Twitter

יצירת קשר

מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם

עוד מהבלוג שלנו

ביקור בארץ איימיש

איימיש: המדריך המלא

האיימיש הם קבוצת נצרות אנבפטיסטית שהתפתחה באירופה המערבית במאה ה-16, כחלק מהתנועה הרפורמית ששאפה לחזור לנצרות הפשוטה והמקורית. במהלך המאות ה-17 וה-18, רבים מהאיימיש עלו לארצות הברית בשל רדיפות דתיות

קרא עוד »