fbpx

055-55-88-507

אודות

החלום האמריקאי, זה מה שעומד לנגד עינינו
כשאנחנו בונים את הטיולים הייחודיים שלנו לארה”ב

אודות US ROAD TRIP

אז איך אנחנו עושים את זה? במשך שנים רבות צברנו ידע רב וניסיון אישי עשיר על מהות טיולי הדרכים בארצות הברית. השקענו זמן רב בתכנון מדוקדק, בדיקות ומחקר על הכבישים, האתרים והיעדים הטובים ביותר לביקור ברחבי ארצות הברית.

נסענו עצמנו מספר רב של פעמים ברחבי המדינה, ונהגנו בעצמנו בכל סוגי הרכבים על מנת לחוות אישית את חוויית הנהיגה הייחודית שטיול הדרכים מזמן. ישנו בעצמנו במגוון רחב של מקומות – החל ממוטלים פשוטים ועד מלונות מפוארים – על מנת להכיר מקרוב את אופציות הלינה השונות לאורך הדרך.

ביקרנו בעצמנו בכבישים הכי מרתקים וייחודיים שאמריקה יכולה להציע, והגענו לעיירות נידחות ומיוחדות שהתאהבנו בהן. טעמנו בעצמנו את האוכל בדיינרים האייקוניים ביותר, ונהנינו מחוויית תערוכות הרכב המרהיבות. סיירנו לאורך ולרוחב בפארקים הלאומיים העצומים והמדהימים של ארצות הברית.

כל החוויות והניסיון שצברנו במהלך השנים אפשר לנו לגבש את הנוסחה המושלמת לתכנון טיול הדרכים האולטימטיבי בארצות הברית, תוך התאמה מיטבית להעדפותיו ולצרכיו של כל לקוח. אנחנו מכירים כמעט כל פינה ופינה בארצות הברית, ויודעים בדיוק מהם הכבישים, העיירות, המסעדות והאתרים שכדאי לבקר בהם ולחוות בעת טיול דרכים.

אז מה נשאר לכם לעשות? פשוט לקבוע איתנו שיחת היכרות ללא עלות, שבה נבין לעומק את העדפותיכם, את סגנון הטיול המועדף עליכם ואת מגבלות התקציב. נוכל להתאים עבורכם מסלול טיול דרכים מושלם, שיכלול את כל מה שבאמת חשוב ומעניין עבורכם לראות ולחוות. תוכלו לסמוך עלינו שכל פרט בטיול יתוכנן לפרטי פרטים, כך שתהנו מחוויה שלא תשכחו לעולם.

אז למה להמתין? צרו קשר עוד היום והתחילו לחלום ולתכנן את טיול הדרכים של חלומותיכם ביחד איתנו! עם הידע המקצועי והניסיון הרב שצברנו, נוכל להבטיח לכם את החוויה המושלמת ביותר שרק אפשר לקבל בטיול דרכים ביעד החלומות של ארצות הברית. אנחנו כבר מחכים לשמוע מכם!

שקופית קודמת
שקופית הבאה

יצירת קשר

מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם