fbpx

055-55-88-507

רוצים שנתכנן לכם טיול חוויתי לארה"ב?

פנו אלינו ויחד נבנה לכם מסלול טיול חלומי שמותאם אישית אליכם. תכנון טיול ע"י מקצוענים - חוסך זמן וכסף ומשדרג את הטיול!

מלאו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם

אטרקציות בניו יורק

אטרקציות בניו יורק לביקור מיוחד

לפרטים על תכנון מסלול חוויתי לארה"ב השאירו פרטים ונחזור אליכם:

דמיינו עיר שלעולם לא ישנה, מטרופולין גדול הצבוע בחיוניות של מגוון תרבותי ובזוהר של פעילות בלתי פוסקת.

העיר ניו יורק, סמל של חלומות ועוצמה, מארחת מגוון חוויות שיכולות להשביע את תאבונם של הרפתקנים וחובבי תרבות כאחד. בין אם זה להתחמם בצמחייה של סנטרל פארק, לעמוד ביראת התפעלות בטיימס סקוור, או לחזות בנוכחותו המרשימה של פסל החירות, פלאי העיר מזמינים להיחקר. צאו למסע בין מקדשי האמנות והשדרות הזוהרות שבהם היוקרה מתמזגת עם ההיסטוריה, וההשראה פורחת בכל פינה. במדריך טיולים זה, אנו חושפים בפניכם אטרקציות בניו יורק לביקור מיוחד בתפוח הגדול, ויוצרים מסלול טיול שמבטיח להשאיר אתכם מוכי כוכבים וכמהים לעוד.

האטרקציה מספר 1 בניו יורק? סנטרל פארק

מרחב ירוק בין הפלדה והבטון של העיר ניו יורק, סנטרל פארק שולט כנווה המדבר העירוני האולטימטיבי. הוא משתרע על פני 843 דונם מרשימים, ומציע מגוון של נופים טבעיים ואפשרויות בילוי שובה לב הן מקומיים והן תיירים. המבקרים יכולים להתענג על היופי הציורי של מרפסת בת’סדה (Bethesda Terrace) או ליהנות מרגע נעים בגן החיות סנטרל פארק (Central Park Zoo). עבור חובבי הביטלס, עלייה לרגל לשדות תות משמשת כמסע סנטימנטלי. ההיסטוריה העשירה של הפארק ארוגה במרקם העיר, והופכת למקום מפלט שליו המציע יופי נופי לכל עונה – מהגוונים הזהובים של עלי הסתיו, הפריחה התוססת של האביב ועד השלג שמוסיף אווירה מיוחדת בחורף.

גלו את טיימס סקוור

טיימס סקוור, הלב הפועם של העיר ניו יורק, לא מפסיקה לסנוור עם מארג אורות הניאון ושלטי החוצות האלקטרוניים שלה. צומת דרכים זה של העולם רוחש תערובת אקלקטית של מופעי רחוב, תיירים וזמזום של פטפוטים נרגשים. מהנוכחות המתנשאת של בניין האמפייר סטייט ועד כיכר האב דאפי האיקונית, כל פינה מציעה פיסה מהאופי הדינמי של העיר. עם המרקיז הבהירים של ברודווי המבשרים את ההצגות האחרונות, וזמזום הפעילות מהדהד ברחובותיה, טיימס סקוור מספקת סימפוניה של התרגשות עירונית.

הנוף הקמעונאי של האזור הוא אוצר גלום עבור הקונים, ובו חנויות דגל ומותגים נחשקים שמזמינים אתכם לחווית קניות מיוחדת בחנויות הקונספט בכיכר. עם רדת החשיכה, חיי הלילה צובעים את העיר, ומציעים מגוון אפשרויות לסעודה המתאימות לכל חיך, ומבטיחות למבקרים להתפנק לבחירה במחזה תוסס זה של העיר.

חנויות נושא בטיימס סקוור שחייב לבקר בהם

חנות הרשי’ס (Hershey’s Chocolate World): ממתקים ושוקולד הם רק חלק מהחוויה בחנות זו. כאן תוכלו ליצור חפיסת שוקולד מותאמת אישית, להצטלם עם פסל החירות העשוי משוקולד, ולהתענג על ריח השוקולד הממלא את החלל. החנות מציעה גם מוצרי מזכרות ייחודיים של המותג האהוב.

חנות דיסני (Disney Store): זהו גן עדן לחובבי דיסני מכל הגילאים. החנות מציעה מבחר עצום של מוצרים, החל מבובות ועד לאביזרי אופנה, כולם בנושאי הדמויות האהובות של דיסני. האווירה הקסומה והעיצוב המרהיב הופכים את הביקור לחוויה מעבר לקניות גרידא.

Build-A-Bear Workshop: תמיד חלמתם שיהיה לכם דובי ענק? חנות זו מציעה חוויה אינטראקטיבית ייחודית, שבה המבקרים יכולים ליצור את הדובי שלהם מאפס. בחרו את הדובי, מלאו אותו, הלבישו אותו ואפילו הוסיפו לו קול. זוהי אטרקציה מושלמת למשפחות עם ילדים ולכל מי שנשאר צעיר בנשמתו.

M&M’s World: ארבע קומות של צבע, טעם וכיף בנושא הסוכריות האהובות. כאן תמצאו לא רק מגוון עצום של צבעי M&M’s, אלא גם מוצרים ייחודיים כמו כלי מטבח, בגדים ואביזרים בנושא. אל תפספסו את קיר הצבע הענק של M&M’s!

NFL Experience: לחובבי הפוטבול האמריקאי, זוהי חנות שהיא גם מוזיאון אינטראקטיבי. כאן תוכלו למצוא מוצרים רשמיים של כל קבוצות ה-NFL, לצד תצוגות אינטראקטיביות המדמות משחק אמיתי.

Line Friends Store: חנות זו, המבוססת על דמויות מאפליקציית המסרים הפופולרית Line, מציעה חוויה ייחודית לחובבי תרבות הפופ האסיאתית. הדמויות החמודות מככבות על מגוון רחב של מוצרים, מבובות ועד לאביזרי אלקטרוניקה.

Lego Store: עולם שלם של לגו מחכה לכם בחנות זו. מלבד ערכות לגו מכל הסוגים והגדלים, תוכלו ליהנות מתצוגות מרהיבות של יצירות לגו ענקיות, ואפילו ליצור את הדמות שלכם מלגו.

כל אחת מחנויות אלה מציעה הרבה יותר מסתם קניות – זוהי חוויה רב-חושית המשלבת בידור, אינטראקציה וכמובן, הזדמנות לקחת הביתה מזכרת ייחודית מביקורכם בניו יורק. אף שהמחירים עשויים להיות גבוהים יותר מחנויות רגילות, החוויה עצמה שווה את הביקור, גם אם תבחרו רק להסתכל ולא לקנות. זכרו להקדיש מספיק זמן לכל חנות, שכן הן מתוכננות כך שתרצו לשהות בהן ולחקור אותן לעומק.

פסל החירות האיקוני – שייט חובה

היציאה לשייט כדי לחזות בפסל החירות היא הרבה יותר מסתם מאמץ סיור; זהו מסע דרך ההיסטוריה העשירה של אמריקה של חופש ודמוקרטיה. אנדרטה מתנשאת זו עמדה כסמל של תקווה וחירות עבור אינספור אנשים הנכנסים לארצות הברית. מחזה למראה, הפאר של הפסל מודגש כאשר מסתכלים מקרוב מסיפון השייט, ומאפשר חוויה סוחפת באמת.

עם ההגעה לליברטי איילנד, המבקרים מתקבלים בברכה על ידי הנופים המרהיבים של קו הרקיע של העיר ניו יורק. בפנים, הלקוחות מוצאים אוצר של חפצים היסטוריים במוזיאון, בעוד אלה העולים לכתר מתוגמלים עם נוף פנורמי שאין שני לו. בין אם הוא עומד בהתפעלות בבסיסו או משקיף מנקודות התצפית הגבוהות שלו, פסל החירות נותר סמל מתמשך של האתוס של האומה.

2 האופציות העיקריות לשייט לפסל החירות

  1. המעבורת החינמית לאי סטטן (Staten Island Ferry):

יתרונות:

  • חינמית לחלוטין.
  • פועלת 24/7, עם הפלגות תכופות (כל 30 דקות בשעות השיא).
  • מספקת נוף מרהיב של קו הרקיע של מנהטן ושל פסל החירות.
  • משך ההפלגה כ-25 דקות לכל כיוון.
  • אין צורך בהזמנה מראש.

חסרונות:

  • לא עוצרת באי החירות או באי אליס.
  • המרחק מפסל החירות גדול יחסית.
  • יכולה להיות עמוסה מאוד בשעות השיא.

טיפים:

  • עמדו בצד הימני של הספינה בדרך הלוך לתצפית טובה על הפסל.
  • הגיעו מוקדם כדי לתפוס מקום טוב ליד החלון או על הסיפון.
  1. המעבורת בתשלום לאי החירות (Statue Cruises):

יתרונות:

  • מגיעה ישירות לאי החירות ולאי אליס.
  • מאפשרת ביקור בבסיס הפסל וב’מוזיאון ההגירה’ באי אליס.
  • מספקת מבט קרוב ומפורט על הפסל.
  • כוללת אודיו-גייד ומידע היסטורי מפורט.

חסרונות:

  • עלות כרטיס (כ-30$ למבוגר, 15$ לילד).
  • דורשת הזמנה מראש, במיוחד בעונת התיירות.
  • זמני ההפלגה מוגבלים (בדרך כלל בין 8:30 בבוקר ל-3:30 אחה”צ).
  • יכולה להיות עמוסה מאוד, עם זמני המתנה ארוכים.

טיפים:

  • הזמינו כרטיסים מראש, במיוחד אם ברצונכם לעלות לכתר הפסל.
  • הגיעו מוקדם לתור העלייה, כי יכול להיות ארוך מאוד.
  • הקדישו לפחות חצי יום לחוויה כולה, כולל הביקור באיים.

בחירה בין השתיים:

  • אם אתם מחפשים חוויה מקיפה ומעמיקה של פסל החירות ומורשת ההגירה האמריקאית, בחרו במעבורת בתשלום.
  • אם אתם מעוניינים בתצפית כללית על הפסל ועל קו הרקיע של ניו יורק, וחשוב לכם לחסוך בעלויות, המעבורת החינמית היא אפשרות מצוינת.

לסיכום, שתי האפשרויות מציעות חוויה ייחודית ומרשימה. הבחירה תלויה בזמן העומד לרשותכם, בתקציב, ובעומק החוויה שאתם מחפשים. רבים מהמבקרים בוחרים לשלב את שתי האפשרויות: נסיעה במעבורת החינמית בערב לתצפית על האורות של העיר, ושיט בתשלום במהלך היום לביקור מעמיק באיים.

מופעים בברודווי בניו יורק – שווה אטרקציה בערב

ערב בניו יורק אינו שלם ללא המרקיז המנצנצים והווילונות הדרמטיים של תיאטראות ברודוויי. ברודוויי, מוקד עלייה לרגל לחובבי תיאטרון, מציגה קליידוסקופ של ז’אנרים, ממחזות זמר סוחטי רגליים ועד מחזות מעוררי מחשבה. תיאטרון מג’סטיק (Majestic Theatre) ההיסטורי ותיאטרון גרשווין (Gershwin Theatre) המפואר מבחינה ארכיטקטונית מהווים עדות לפאר של מופעים אלה. כאן, המפגש של כישרון, תשוקה ואומנות מציב את הבמה בחיים, ושובה קהלים מרחבי העולם. עיצובי התפאורה המשוכללים והתלבושות המפוארות תורמים לחוויה הבלתי נשכחת שרק הצגה בברודווי יכולה לספק. עבור צופי תיאטרון מנוסים, TKTS מציעה את ההזדמנות להשיג כרטיסים מוזלים, מה שהופך את התצוגה המדהימה הזו של אמנויות הבמה לנגישה יותר. ככל שהווילונות עולים, כך גם הרוח הבלתי מעורערת של המרקם התרבותי העשיר של ניו יורק.

גלו את מוזיאון המטרופוליטן

מוזיאון המטרופוליטן, המכונה לעתים קרובות “המטרופוליטן”, ניצב כעמוד התווך התרבותי של העיר ניו יורק. עם אוסף מדהים המשתרע על פני 5,000 שנות אמנות, המטרופוליטן מעניק למבקריו חינוך תרבותי שאין שני לו. מחפצים מצריים עתיקים ועד יצירות מופת אירופאיות של הרנסנס, ויצירות מעוררות מחשבה של יוצרים מודרניים, המוזיאון מציע מסע מקיף לאורך הדורות. אסור להחמיץ את “ליל כוכבים” המהולל של ואן גוך ואת המכלול המרתק של מומיות מצריות – כל אחת מהן מספרת סיפורים על היסטוריה כה עשירה ומגוונת.

כשאתם משוטטים באולמות המעוצבים והמורכבים שלה, אל תתעלמו מהתוכניות החינוכיות והסיורים בהדרכת מומחים המאירים עוד יותר את העבודות המוצגות. עם חזית גרנדיוזית וגלריות מלאות באמנות ברמה עולמית, המטרופוליטן הוא עדות לכוחה של היצירתיות האנושית ויעד חובה לביקור עבור חובבים וטירונים כאחד.

קניות בניו יורק

מעטים המקומות בעולם שיכולים להתחרות בחוויית הקנייה בניו יורק. יעדים אייקוניים כמו השדרה החמישית הם שם נרדף ליוקרה וסטייל, ומציעים לקונים מגוון חנויות דגל של מעצבי העל בעולם. הרחובות האקלקטיים של סוהו מתהדרים בבוטיקי אופנה חדשניים, המגבירים את המוניטין של העיר כמרכז אופנה. באופן דומה, שדרת מדיסון מפנקת את הטעם המתוחכם של חובבי קניות אניני טעם עם בוטיקים יוקרתיים ואולמות תצוגה של מעצבים. אם אתם מחפשים אאוטלטים בניו יורק – הקרוב ביותר לעיר הוא אאוטלט ניו ג’רזי, תוכלו לצאת ליום קניות ממנהטן ולחזור בערב.

לא מדובר רק במותרות; רובעי הקניות של ניו יורק מציעים מגוון בשפע. תוכלו למצוא מבצעים על פריטי מעצבים בחנויות עודפים, או לסייר בשווקים מקומיים כגון שוק צ’לסי (Chelsea Market) למאכלים ומלאכות יד ארטיזנליים, ושוק יוניון סקוור גרינמרקט (Union Square Greenmarket) לתוצרת טרייה. שווקים אלה משמשים כלב הפועם של העיר, ולוכדים את תמצית התרבות המגוונת והתוססת שלה. כאשר אתם מבקר במוזיאון המטרופוליטן, אתם עשוי להרגיש השראה מן הממצאים ההיסטוריים, אבל כאשר אתם קונה בניו יורק, אתם חי את הסיפור העכשווי שלה. כל רכישה כאן היא יותר מעסקה; זה רגע ניו יורקי בלתי נשכח.

אמנות ותרבות בניו יורק

צללו אל לב החיוניות של העיר ניו יורק דרך סצנת האמנות והתרבות המהוללת שלה, המגולמת במסדרונות של מוסדות מכובדים כמו המוזיאון לאמנות מודרנית (MoMA) ומוזיאון גוגנהיים. כל גלריה ואולם תצוגה בתוך פלאי אדריכלות אלה מספרים סיפור, המהדהד את רוחה המגוונת והדינמית של העיר. בין אם אתם מהופנט מהביטויים האוונגרדיים ב- MoMA או מסתחרר בין יצירות המופת המודרניסטיות של גוגנהיים, מגוון הסגנונות המתפרשים על פני מאות שנים של מאמץ אמנותי הוא באמת עוצר נשימה.

לעסוק בעבר ובהווה כמו מיצבים אינטראקטיביים מציעים מרחב עבור השתקפות וטבילה. תמיכה באמנים מקומיים ובגלריות הבאות ממלאת תפקיד קריטי בקהילה היצירתית של העיר, והמבקרים מוזמנים לצאת אל מעבר לעמודי התווך כדי לגלות פנינים נסתרות. התעמקו אל הלא נודע ומצאו נחמה במוזיאונים הקטנים והפחות מוכרים כדי לקבל פרספקטיבה ייחודית של נרטיב האמנות המתפתח ללא הרף של ניו יורק, קונטרפונקט הכרחי למוזה הטבעית של סנטרל פארק.

נקודות תצפית במגדלי ניו יורק

התפעלות מקו הרקיע של העיר ניו יורק היא חוויה של פאר לאין שיעור, שהכי טוב להתענג עליה מהמצפים המתנשאים של העיר. האמפייר סטייט בילדינג, מיקום מבוקש, מספק למבקרים פנורמה המשתרעת מעבר לרחובות ההומים עד האופק. באופן דומה, מצפה One World מציע נקודת מבט המשתרעת מהמרחב הירוק של סנטרל פארק ועד לנוכחות המרשימה של פסל החירות. מרפסות תצפית אלה הן יותר מסתם נקודות תצפית; הם פלטפורמות לצילום מעורר השתאות, המשמשים קנבס לדינמיות של העיר והיופי המטורף הזה מלמעלה שווה כל כרטיס!

גשר ברוקלין

גשר ברוקלין הוא ציון דרך איקוני המחבר את מנהטן וברוקלין מעל הנהר המזרחי. הושלם בשנת 1883, זה היה הגשר התלוי הראשון בעולם מפלדה, שנחגג בזכות יופיו הארכיטקטוני והפלא ההנדסי שלו. הגשר מספק שביל להולכי רגל המציע נופים מדהימים של קו הרקיע של ניו יורק, מה שהופך אותו למקום פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. נוכחותו בסרטים ובצילומים רבים חיזקה את מעמדה כסמל לחוסן והחדשנות של העיר ניו יורק.

מזג האוויר בניו יורק


ניו יורק חווה אקלים מגוון עם קיץ חם ולח וחורפים קרים ומושלגים. האביב והסתיו מתונים אך יכולים להיות בלתי צפויים, החל מקר ועד חם מאוד. מזג האוויר בעיר יכול להשתנות במהירות, לכן מומלץ להיות מוכנים לכל דבר בעת הביקור. החודשים המומלצים לביקור בניו יורק הם בין חודש מאי לחודש אוקטובר.

תכנון טיול לניו יורק

כאשר מתכננים טיול לארצות הברית, בין אם לניו יורק או לכל מקום אחר – חשוב לתכנון מסלול טיול ברמה יום יומית בכדי להספיק לראות את כל מה שחשוב ומנגד להשאיר זמן לחוויות מרגיעות יותר. חשוב לקחת בחשבון גם את שעון ניו יורק כיוון שהיומיים הראשונים לפחות הם קשים בגלל הג’ט לג. אם אתם צריכים עזרה בתכנון הטיול, המומחים שלנו ב-USROADTRIP ישמח לעזור לכם להוציא את המקסימים מטיול שלכם.

Email
Facebook
WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Twitter

יצירת קשר

מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם

עוד מהבלוג שלנו

ביקור בארץ איימיש

איימיש: המדריך המלא

האיימיש הם קבוצת נצרות אנבפטיסטית שהתפתחה באירופה המערבית במאה ה-16, כחלק מהתנועה הרפורמית ששאפה לחזור לנצרות הפשוטה והמקורית. במהלך המאות ה-17 וה-18, רבים מהאיימיש עלו לארצות הברית בשל רדיפות דתיות

קרא עוד »