fbpx

055-55-88-507

רוצים שנתכנן לכם טיול חוויתי לארה"ב?

פנו אלינו ויחד נבנה לכם מסלול טיול חלומי שמותאם אישית אליכם. תכנון טיול ע"י מקצוענים - חוסך זמן וכסף ומשדרג את הטיול!

מלאו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם

דיסני אורלנדו

פארקים באורלנדו שאתם חייבים להכיר

לפרטים על תכנון מסלול חוויתי לארה"ב השאירו פרטים ונחזור אליכם:

צאו למסע מרגש בעולם התוסס והמגוון של פארקים באורלנדו, עיר הידועה במגוון רחב של פארקי שעשועים הנותנים מענה לכל גיל ותחום עניין. מהמחוזות הקסומים של וולט דיסני וורלד ויוניברסל אורלנדו ריזורט ועד לנופים ההרפתקניים של SeaWorld ולגולנד, אורלנדו היא מוקד של קסם ופליאה. בין אם אתם מחפשים רכבות הרים מיוחדות, מפגשי אופי קסומים או חוויות חינוכיות עם בעלי החיים הימיים, הפארקים של אורלנדו מציעים שילוב ייחודי של בידור וגילוי. מדריך זה ייקח אתכם דרך האטרקציות האייקוניות והאהובות ביותר באורלנדו, ויבטיח שההרפתקה שלכם בבירת פארק השעשועים של העולם היא באמת בלתי נשכחת. מוזמנים להשתמש במידע ולשלב את הפארקים המועדפים עליכם במהלך תכנון טיול לארצות הברית.

דיסני אורלנדו

וולט דיסני וורלד באורלנדו, יעד נרדף לקסם ולפלא, הוא לא רק פארק שעשועים אלא אתר נופש עצום עם אטרקציות רבות. אתר נופש רחב ידיים זה בפארק השעשועים, המשתרע על פני עשרות קילומטרים, הוא בערך בגודל של העיר סן פרנסיסקו, ומציע מגוון של חוויות על פני ארבעת פארקי השעשועים הגדולים שלו ועוד:

Magic Kingdomממלכת הקסם: בתור פארק הדגל של דיסני וורלד, ממלכת הקסם היא המקום שבו אגדות מתעוררות לחיים. נפתח בשנת 1971, הוא ביתם של טירת סינדרלה האייקונית ואטרקציות אהובות כמו הר החלל ורכבת מכרה שבעת הגמדים. הפארק מחולק לשש אדמות נושאיות, כל אחת מהן מציעה חוויות ואטרקציות ייחודיות.

EPCOT: גדול פי שניים מממלכת הקסם, EPCOT הוא ראשי תיבות של Experimental Prototype Community of Tomorrow. זהו פארק המשלב חדשנות עתידנית עם חגיגה של תרבויות בינלאומיות שונות, המחולקות ל-Future World ו-World Showcase. המבנה האייקוני של EPCOT הוא Spaceship Earth, רכבת הרים המסמלת את הפארק.

Disney’s Hollywood Studiosאולפני הוליווד של דיסני: הפארק הזה הושק במקור כאולפני MGM, ומכניס את המבקרים לעולם הסרטים, הטלוויזיה והמוזיקה. הוא עבר טרנספורמציות משמעותיות, וכולל כעת אזורים כמו Star Wars: Galaxy’s Edge ו-Toy Story Land. אטרקציות פופולריות כוללות את מלחמת הכוכבים: עליית ההתנגדות ואת מגדל הטרור.

Disney’s Animal Kingdomממלכת החיות של דיסני: הגדול מבין ארבעת הפארקים, ממלכת החיות הוא חלקו פארק שעשועים, חלקו גן חיות. הוא מאכלס למעלה מ-1,700 בעלי חיים מ-250 מינים, ומציע חוויה הדומה לספארי אפריקאי. הבהרה כוללים את Avatar: Flight of Passage ו-Exedition Everest. מרכז הפארק הוא עץ החיים, פסל מדהים המתנשא לגובה של 14 קומות.

בנוסף לפארקים הגדולים הללו, אתר הנופש וולט דיסני וורלד כולל גם שני פארקי מים, לגונת הטייפון של דיסני – Disney’s Typhoon Lagoon וחוף בליזארד של דיסני – Disney’s Blizzard Beach, כל אחד עם הנושא והאטרקציות הייחודיות לו.

דיסני ספרינגס – Disney Springs, אזור הקניות, המסעדות והבילויים של אתר הנופש, מציע מגוון חוויות מחוץ לסביבה המסורתית של הפארק. אזור זה הוא היחיד שנגיש בחינם ועדיין מעניק את האווירה של דיסני.

כאשר מתכננים ביקור בוולט דיסני וורלד – Walt Disney World, קחו בחשבון את הגודל והמגוון העצום של הפארקים. כל פארק מציע חוויה ייחודית, ומומלץ להקצות מספיק זמן כדי לחקור אותם לעומק. ממלכת הקסם וממלכת החיות של דיסני פופולריות במיוחד בקרב משפחות עם ילדים בגלל האטרקציות המשפחתיות שלהן. לעומת זאת, EPCOT ואולפני הוליווד של דיסני מציעים חוויות ממוקדות יותר למבוגרים, כולל חקר תרבות וטיולים מרתקים. חשוב מאוד לתכנן את הביקור בצורה המיטבית בכדי להפיק את המקסימום מהביקור במקום.

הביקור ב-Walt Disney World הוא חוויה סוחפת שחורגת מביקורים מסורתיים בפארקי השעשועים, ומספקת שילוב של הרפתקאות, פנטזיה וחוויות תרבותיות.

יוניברסל אורלנדו

אתר הנופש יוניברסל אורלנדו הוא יעד בידור ברמה עולמית הכולל שלושה פארקי שעשועים גדולים ומתחם יוניברסל סיטיווק, כל אחד מציע שילוב ייחודי של טיולים, מופעים ואטרקציות.

אולפני יוניברסל פלורידה – Universal Studios Florida: הפארק הזה מאפשר לכם להיכנס לעולם הסרטים והטלוויזיה. הוא מפורסם בזכות עולם הקוסמים של הארי פוטר: סמטת דיאגון, שם תוכלו ליהנות מהנסיעה הסוחפת של הארי פוטר והבריחה מגרינגוטס, ולעלות על הוגוורטס אקספרס כדי לנסוע בין הפארקים. הפארק כולל גם מגוון מופעים, טרמפים ואטרקציות המבוססות על סרטים וסדרות טלוויזיה פופולריות.

איי ההרפתקאות של יוניברסל – Universal’s Islands of Adventure: פארק זה מחולק למספר איים עם נושא, כל אחד מציע חוויות ייחודיות. נקודות השיא כוללות את עולם הקוסמים של הארי פוטר: Hogsmeade, עם אטרקציות כמו הארי פוטר והמסע האסור והרפתקאות האופנוע הקסום של האגריד. הפארק כולל גם אזורים כמו פארק היורה, האי סופר גיבורי מארוול ולגונת טון, כל אחד עם סט משלו של טיולים ואטרקציות מרתקות.

מפרץ הגעש של יוניברסל – Universal’s Volcano Bay: פארק שעשועים מים זה הוא גן עדן טרופי עם רכיבות מרגשות והזדמנויות הרפיה כאחד. היא ידועה במערכת הצמיד Tapu Tapu שלה המסייעת בניהול זמני המתנה וגישה לתכונות אינטראקטיביות ברחבי הפארק. נקודות השיא כוללות את אקווה Coaster Krakatau ואת נהר TeAwa Fearless River. בפארק יש גם מספר ברים ואזורי מנוחה לחוויית נופש שלמה.

יוניברסל סיטיווק אורלנדו – Universal CityWalk Orlando: אזור זה משמש כשער לפארקי השעשועים יוניברסל, המציע שילוב תוסס של אוכל, בידור וקניות. נקודות השיא כוללות את ה-Toothsome Chocolate Emporium, Hard Rock LIVE, ומגוון של מסעדות וחנויות בנושא. זה מקום נהדר להירגע אחרי יום בפארקים או ליהנות מבילוי ערב. המקום הוא היחיד שאינו כרוך בתשלום אך עדיין מעניק את האווירה של יוניברסל סטודיו אורלנדו.

כל פארק באתר הנופש יוניברסל אורלנדו מציע חוויה ייחודית, המספקת מענה לתחומי עניין שונים – מחובבי קולנוע וחובבי ריגושים ועד משפחות ומבקרים מזדמנים. תכנון ביקור מצריך התחשבות בסוג האטרקציות בהן אתם מעוניינים, כמו גם את כמות הזמן העומד לרשותכם, שכן לכל פארק יש מספיק מה להציע לביקור של יום שלם או יותר.

לגולנד אורלנדו

אתר הנופש Legoland Park Orlando הוא יעד למספר ימי ביקור שתוכנן במיוחד עבור משפחות עם ילדים בגילאי 2 עד 12. ממוקם בווינטר הייבן, פלורידה, זה כשעה נסיעה מאזור פארק השעשועים הראשי של אורלנדו. אתר הנופש כולל מספר אטרקציות מרכזיות:

פארק השעשועים LEGOLAND® פלורידה: פארק זה מתהדר ביותר מ-50 רכיבות, מופעים ואטרקציות בהשראת נושאים שונים של LEGO®. הבהרה כוללים את עולם LEGO MOVIE™, שבו אתם יכול לטבול את עצמך בעולם של סרטי LEGO הפופולריים, ו-MINILAND ארה”ב, הכולל שידורי LEGO מפורטים של ערים מפורסמות. הפארק משמר גם את גני הברושים ההיסטוריים, המציעים שילוב של טבע וכיף.

פארק המים LEGOLAND: בסמוך לפארק השעשועים, פארק המים מציע חוויה מרעננת עם מגוון מגלשות מים, בריכת גלים ונהר עצל, מה שהופך אותו למקום אידיאלי למשפחות להתקרר ולהירגע.

פארק השעשועים פפה פיג – Peppa Pig Theme Park: עוצב במיוחד עבור ילדים צעירים יותר, פארק זה כולל שישה רכיבות, חללי משחק בנושאים ומופעים, כולם מרוכזים סביב הדמות האהובה פפה פיג.

ללינה, המבקרים יכולים לבחור בין מלון LEGOLAND, LEGOLAND Pirate Island Hotel ו-LEGOLAND Beach Retreat, כל אחד מציע חוויות נושא ייחודיות. אתר הנופש מספק גם אפשרויות כרטיסים שונות למבקרים, לרבות כרטיסים ליום אחד ולרב ימים, יחד עם כרטיסים שנתיים שמגיעים עם הטבות נוספות כמו חניה חינם והנחות על סחורה ואוכל.

LEGOLAND אורלנדו הוא יעד המציע מגוון חוויות אינטראקטיביות ויצירתיות לכל המשפחה. זה מושך במיוחד לאלה עם ילדים צעירים ולחובבי LEGO, ומספק חווית פארק שעשועים ייחודית שבמרכזה היצירתיות והכיף של LEGO.

מתחם המבקרים של מרכז החלל קנדי

Kennedy Space Center הממוקם ממש מזרחית לאורלנדו, הוא יעד מוביל עבור המתעניינים בחלל ובהיסטוריה של נאס”א. המתחם, שהוקם בשנת 1967, הפך לאחת האטרקציות התיירותיות המתויירות ביותר במרכז פלורידה, ומציע שילוב ייחודי של חינוך ובידור. להלן סקירה כללית של מה אתם יכול לצפות במהלכם הביקור שלכם:

אטרקציות ותערוכות: המתחם מאורגן באזורי משימה שונים, המדריכים את המבקרים בהיסטוריה הכרונולוגית של תוכנית החלל האמריקאית. אטרקציות מרכזיות כוללות:

  1. חלוצי חלל גיבורים ואגדות: התמקדות בימים הראשונים של חקר החלל.
  2. המירוץ לירח: הדגשת נחיתת ירח אפולו.
  3. מעבורת החלל: חוויה הכוללת תוכנית מעבורות החלל של נאס”א.
  4. נאס”א עכשיו + הבא: מתכוננים למסע למאדים ומעבר לו.
  5. תכניות חינוכיות: מרכז החלל קנדי מציע מגוון תכניות חינוכיות המתאימות לגילאים ותחומי עניין שונים, כולל מרכז החלל קנדי® והרפתקאות לילה.

שירותים: המתחם נגיש לכל האורחים, עם שירותים זמינים כמו השכרת כסאות גלגלים ועגלות, כלביות לחיות מחמד, עזרה ראשונה וכספומטים. זהו גם מרכז לאוטיזם מוסמך, המציע מדריכים חושיים ואזורים חושיים נמוכים.

אוכל וקניות: אפשרויות סעודה שונות זמינות, המציעות מגוון רחב של אפשרויות תפריט. The Space Shop, החנות הגדולה בעולם לסחורה בנושא חלל, מציעה למעלה מ-40,000 פריטים.

אירועים מיוחדים וצפיות שיגור: המבקרים יכולים לחוות שיגורי רקטות חיים, מה שהופך את הביקור לבלתי נשכח עוד יותר. המתחם מספק מידע מעודכן על השקות ואירועים קרובים.

נגישות: מרכז החלל קנדי מחויב לנגישות, ומציע תכונות ושירותים כדי להבטיח חוויה כוללת לכל האורחים.

שעות פעילות: מתחם המבקרים פתוח מדי יום החל מהשעה 09:00, כאשר שעות הסגירה משתנות בהתאם לעונה.

עבור חוויה סוחפת אל העבר, ההווה והעתיד של חקר החלל, מתחם המבקרים של מרכז החלל קנדי הוא יעד שחובה לבקר בו. בין אם אתם חובבי חלל, משפחה שמחפשת טיול חינוכי, או פשוט סקרנים לגבי המאמצים של נאס”א, המתחם מציע משהו לכולם.

סי-וורלד אורלנדו

SeaWorld Orlando הוא פארק זואולוגי ימי ידוע ופארק שעשועים המציע שילוב ייחודי של טיולים מרתקים, מפגשים עם בעלי חיים ומופעים חיים. הנה סקירה כללית של מה אתם יכול לצפות בעת ביקור ביעד איקוני זה:

טיולים ואטרקציות

סי-וורלד אורלנדו ידועה בשל מגוון ההרכבות המגוונות שלה הנותנות מענה לכל רמות הריגוש. כמה מהאטרקציות הבולטות כוללות:

Mako: המכונה “רכבת היפר”, היא מוכרת בשל היותה רכבת ההרים הגבוהה והמהירה ביותר באורלנדו.

Manta: רכבת הרים מעופפת הכוללת גם תערוכת אקווריום.

Kraken: רכבת הרים ללא רצפה עם נושא סביב מפלצת הים האגדית.

Ice Breaker: כולל שיגורים מרובים, הוא כולל את הירידה התלולה ביותר מעבר-אנכית של פלורידה.

Infinity Falls: רכיבה על מפלי נהר עם מפלי הנהר הגבוהים בעולם.

המסע לאטלנטיס: נסיעה בערוץ מים בשילוב עם אלמנטים של רכבת הרים סביב העיר המיתולוגית.

Pipeline: The Surf Coaster: תוספת חדשה שנפתחה ומציעה חווית גלישה ייחודית.

SeaWorld ידועה גם בזכות חוויות החיות והמופעים החינוכיים שלה:

הרפתקאות דולפינים: מצגת המציגה את האינטליגנציה והשובבות של הדולפינים.

מפגש אורקה: מצגת חינוכית על לווייתנים קטלניים.

מופע אריות הים: מופע מהנה ואינפורמטיבי הכולל אריות ים ולוטרות.

Dolphin Cove: אזור בו ניתן לצפות בדולפינים בסביבתם הטבעית.

Wild Arctic®: תערוכה המציגה לווייתני בלוגה, סוסי ים וחיות ארקטיות אחרות.

Sesame Street Land™: עבור משפחות עם ילדים צעירים, Sesame Street Land™ מציעה מגוון של אטרקציות ומופעים ידידותיים לילדים, כולל מפגש עם אופי ומצעד ידידותי למשפחות.

אוכל וקניות

סי-וורלד אורלנדו מציע אפשרויות שונות לסעודה, לרבות הזדמנות לסעוד עם אורקות. הפארק מכיל גם את החנות הקמעונאית הגדולה בעולם לסחורה בנושא חלל.

מאמצי שימור

SeaWorld הוא לא רק מרכז בידור, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי במאמצי הצלה ושיקום בעלי חיים. הפארק ידוע במחויבותו לטיפול ושימור בעלי חיים.

נְגִישׁוּת

הפארק נגיש לאורחים עם מוגבלויות ומהווה מרכז לאוטיזם מוסמך, המבטיח חוויה מכילה לכל המבקרים.

ביקור ב-SeaWorld אורלנדו הוא הרפתקה המשלבת את ההתרגשות של אטרקציות בפארק השעשועים עם פלא החיים הימיים.

לסיכום, פארקים באורלנדו הם עולם ומלואו, ומציעים מגוון שאין שני לו של בידור והרפתקאות. כשתחקור את הפארקים באורלנדו, תגלה את הקסם הייחודי של כל פארק, מהקסם הקסום של ארצות הפנטזיה של דיסני ועד לרכבות המרגשות של אתר הנופש יוניברסל אורלנדו. הפארקים באורלנדו פונים גם למי שמחפש חוויות חינוכיות ואינטראקטיביות, כאשר מקומות כמו SeaWorld ו-LEGOLAND מספקים הרפתקאות תובנות וידידותיות למשפחה. מאמר זה התעמק בלבו של מה שהופך את הפארקים באורלנדו ליעד שחובה לבקר בו, כשהוא שוזר בין שלל האטרקציות, הרכיבות והמופעים שלהם, ומבטיח שהביקור שלכם בפארקים הללו באורלנדו מעשיר כמו שהוא מלהיב.

Email
Facebook
WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Twitter

יצירת קשר

מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם

עוד מהבלוג שלנו

ביקור בארץ איימיש

איימיש: המדריך המלא

האיימיש הם קבוצת נצרות אנבפטיסטית שהתפתחה באירופה המערבית במאה ה-16, כחלק מהתנועה הרפורמית ששאפה לחזור לנצרות הפשוטה והמקורית. במהלך המאות ה-17 וה-18, רבים מהאיימיש עלו לארצות הברית בשל רדיפות דתיות

קרא עוד »