fbpx

055-55-88-507

רוצים שנתכנן לכם טיול חוויתי לארה"ב?

פנו אלינו ויחד נבנה לכם מסלול טיול חלומי שמותאם אישית אליכם. תכנון טיול ע"י מקצוענים - חוסך זמן וכסף ומשדרג את הטיול!

מלאו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם

תכנון טיולים

מסעות נהיגה יוקרתיים

לפרטים על תכנון מסלול חוויתי לארה"ב השאירו פרטים ונחזור אליכם:

יש לך פנטזיה על רוד טריפ אמריקאי יוקרתי אמיתי? מתקשה לתכנן ולהוציא לפועל טיול גדול ברחבי ארצות הברית? רוצה למצוא מקום שבו רק משלמים ויוצאים למסע?

מסעות נהיגה באמריקה הם חלום של אנשים רבים שרוצים לחוש את החופש האמיתי ולו רק לתקופה קצרה. ניתן בקלות לדמיין נהיגה במכונית מהסרטים, החלון פתוח והרוח מעיפה את השיער. הרכב האמריקאי השרירי נוסע בין עיירות וכבישים לצד נופים מיוחדים תוך מפגש עם התרבות האמריקאית בהווייתה. נשמע קצת כמו חלום כשחושבים על תכנון של מסע מסוג זה, אך הדבר בהחלט אפשרי ומהיום גם הרבה יותר קל.

תכנון מסעות נהיגה יוקרתיים בארצות הברית

יבשת אמריקה עצומה ויש בה מדינות רבות כשלכל אחת מהן החוקים והכללים שלה. מסעות נהיגה מלאי יוקרה, ממש כמו בסרטים, מצריכים תכנון מדויק תוך הבנת כל הצרכים שנסיעה כזו מחייבת.

איפה מתדלקים? היכן שוכרים את הרכב? באילו מקומות כדאי לטייל ובאיזה ממש לא? איך פוגשים באמת את התרבות האמריקאית וחווים אותה עד הסוף? שאלות אלו ועד רבות אחרות עולות בפני כל מי שמתכנן מסע כזה. זה לא שזו משימה בלתי אפשרית לתכנן מסעות נהיגה יוקרתיים בכוחות עצמנו, השאלה היא למה לתכנן אותם כשיש מסעות כאלו מוכנים מראש?

למה לצאת למסע בארה”ב

החלופה למסעות נהיגה יוקרתיים בארה”ב היא מסעות נהיגה ברכבי יוקר באירופה – החלופה הנה”ל תספק לך בין 3-5 ימי טיול כאשר מתוכם 2-3 ימי נהיגה בלבד. העלות של טיולים מסוג זה נעה בין 3000-5000 יורו מה שהופך אותם ליקרים מאוד ולא נגישים. החוויה שUSROADTRIP- מעניקה לך היא ארוכה הרבה יותר, כ-12 ימים כאשר מתוכם תבלה על ההגה 6 ימי נהיגה במכוניות ספורט/ שרירים. והעלות? דומה ואז זולה יותר מהחלפות הקצרות באירופה. על כן, מבחינת שקלול של עלות מול תועלת חוויתית מסעות נהיגה בארה”ב הם הרבה יותר משתלמים ממסעות נהיגה באירופה.

דרכם של האמריקאים

רוד טריפ הינו הטיול הנפוץ ביותר בקרב אמריקאים, לוקחים רכב ספורט או יוקרה ויוצאים למסעות ברחבי אמריקה הגדולה, נוהגים אלפי מיילים, ישנים במלונות דרכים וכך נהנים גם מהדרך ולא רק מהיעד הסופי. בשנים האחרונות גלש תחום הרוד טריפ גם למדינות אחרות וכיום גם באירופה ובאוסטרליה ניתן לצאת לחוויה. אך כמובן שאין תחליף לרוד טריפ בארה”ב שם האווירה, הנופים והחוויה היא הרבה יותר עוצמתית מכל חוויה במקום אחר.

מערב ארה”ב

אם כבר טיול רוד טריפ בארצות הברית, החלק שיתן את החוויה הכי עוצמתית ותרבותית הוא חלקה המערבי של ארה”ב – בוא מרחבים עצומים, כבישים מיוחדים ויפים, עיירות ציוריות כמו שרואים בסרטים, וכמובן המשולש הכי מפורסם בעולם – לוס אנג’לס, לאס וגאס וסאן פרנסיסקו, שלושת הערים המרכזיות במערב ואלה שמרכזות את מירב האטרקציות שחובה לראות כשמגיעים לאזור. אז מה יותר טוב מלעשות את זה כשאתה נוהג ברכב שרירים ונהנה גם מהדרכים המדהימות שמובילות לערים האלה.

קליק אחד ויוצאים למסע

הטיולים שלנו ייחודיים בכך שאנו עורכים אותם ברכבי ספורט שרירים מקומיים. במסגרת מסעות נהיגה יוקרתיים שאנו מארגנים תוכלו להגיע לאתרים המרכזיים במערב ארצות הברית כמו לוס אנג’לס, לאס ווגאס וסן פרנסיסקו. הטיול משלב ביקור בעיירות נידחות ובערים גדולות, לינה במוטלים ואכילה בדיינרים, צפייה בהופעות וביקור בתערוכות רכב, ממש כמו בסרטים.

במשך מספר שנים ביצענו תכנון וחקר, נסענו ונהגנו, ישנו ובדקנו והגענו לנוסחה המושלמת לכל מי שחולם על מסעות נהיגה בארצות הברית עם ניחוח יוקרתי במיוחד. הטיול מתוכנן בקפידה, ישנו מלווה שדואג לאיסוף משדה התעופה, להסעות, לקבלת הרכבים ולהובלת השיירה.

יוצאים למסע בארצות הברית

אנו תכננו מסעות נהיגה יוקרתיים שאנשים יכולים רק לחלום עליהם. ניתן להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהמכוניות הייחודיות והיוקרתיות וממסלולי הטיול שאנו מציעים. ניתן גם להשאיר פרטים ממש עכשיו – ונציגנו יחזור אליך ויספר על המסע.

Email
Facebook
WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Twitter

יצירת קשר

מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם

עוד מהבלוג שלנו

ביקור בארץ איימיש

איימיש: המדריך המלא

האיימיש הם קבוצת נצרות אנבפטיסטית שהתפתחה באירופה המערבית במאה ה-16, כחלק מהתנועה הרפורמית ששאפה לחזור לנצרות הפשוטה והמקורית. במהלך המאות ה-17 וה-18, רבים מהאיימיש עלו לארצות הברית בשל רדיפות דתיות

קרא עוד »